Protecția consumatorului – drvladbraga.ro
1. Operatorul economic
Site-ul drvladbraga.ro este deținut și operat de BRAGA PROMEDICAL SRL, persoană juridică română, cu sediul în București, Sector 3, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/8075/2020, având CUI 42781993 și EUID ROONRC.J40/8075/2020.
Punct de contact pentru consumatori: contact@softcid.com
2. Drepturile consumatorului
Conform legislației aplicabile (Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu profesioniștii, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate, OG nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor), consumatorii beneficiază de următoarele drepturi:
- dreptul la informare corectă, completă și precisă privind serviciile oferite, prețurile și condițiile de prestare
- dreptul de a solicita clarificări și de a primi răspuns într-un termen rezonabil
- dreptul de a depune reclamații atunci când consideră că le-au fost încălcate drepturile
- dreptul de a beneficia de soluționarea alternativă a litigiilor (SAL)
- dreptul de a se adresa instanțelor competente în caz de neînțelegere
3. Procedura internă de soluționare a reclamațiilor
Dacă întâmpini probleme legate de serviciile noastre, te rugăm să ne contactezi direct la contact@softcid.com. Reclamațiile vor fi analizate și soluționate în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la primire.
4. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC)
În cazul în care nu reușim să soluționăm litigiul pe cale amiabilă, te poți adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
Date ANPC:
Site oficial: www.anpc.ro
Telefon InfoCons: 021 9551
Adresă: Bd. Aviatorilor nr. 72, Sector 1, București, cod poștal 011865
ANPC are competența de a analiza reclamațiile consumatorilor și de a aplica sancțiuni, acolo unde este cazul.
5. Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL)
Consumatorii pot apela la procedurile de Soluționare Alternativă a Litigiilor (SAL), care sunt gratuite sau implică costuri reduse, având ca scop rezolvarea rapidă și amiabilă a neînțelegerilor. Lista completă a entităților SAL recunoscute este publicată pe www.anpc.ro.
6. Soluționarea online a litigiilor (SOL)
Începând cu iulie 2025, platforma europeană de Soluționare Online a Litigiilor (ODR/SOL) a fost închisă definitiv și nu mai este disponibilă. În prezent, soluționarea litigiilor online se realizează prin intermediul ANPC și al entităților SAL din România. Pentru litigiile transfrontaliere, consumatorii pot apela la rețeaua ECC-Net (Centrele Europene ale Consumatorilor), detalii pe eccromania.ro.
7. Contact
Pentru orice problemă sau sesizare privind drepturile tale ca și consumator: contact@softcid.com.